Als één van de marktleiders in het segment van de prefab betonproducten voor de wegenbouw gelooft men bij STRADUS sterk in innovatie. Digitalisering en het gebruiksgemak dat dit zowel binnen het bedrijf als voor de klanten oplevert zijn zaken waar de firma bijgevolg sterk op inzet. In de huidige tijden waar we door de allesoverheersende coronacrisis genoodzaakt zijn ons gedrag en onze manier van werken drastisch aan te passen, speelt digitalisering te meer een grote rol. STRADUS is dan ook zeer trots net nu een gloednieuwe service te kunnen aanbieden die digitaal afroepen voor haar klanten mogelijk maakt.
Dankzij deze ‘afroep app’ van STRADUS kunnen klanten met behulp van een persoonlijke inlogcode orders online raadplegen en hun afroep – via telefoon, tablet of laptop – plaatsen op het moment dat hen dat het beste uitkomt. De app geeft alle order in een duidelijk overzicht weer, biedt ook voorraadinformatie per artikel, geeft inzicht in het levermoment én is 24/7 beschikbaar. Meer informatie alsook een korte animatie over de afroep app vindt u op www.stradus.be.
De afgelopen maanden werd hard aan de applicatie gewerkt en werd deze ook samen met enkele klanten uitvoerig getest. Het enthousiasme over deze nieuwste online service – die overigens uniek is in de sector – blijkt groot en sinds vorige week is de app ook beschikbaar voor alle STRADUS klanten. Klanten die gebruik willen maken van de afroep app nemen best contact op met hun vertrouwde contactpersoon.
Naast haar online aanbestedingszone en productzoeker hoopt STRADUS haar klanten met deze bijkomstige online verder te ontzorgen. De afroep app biedt hen immers gemak, efficiëntie en kostenbesparing. Uiteraard kan men ook nog steeds via telefoon of mail rekenen op de vertrouwde service van de ervaren binnen- en buitendienstcollega’s van STRADUS.