Platform over infrastructuur, ruimtelijke inrichting, civiele- en openbare werken
Continuïteit op ieder project gewaarborgd, waar dan ook
De krachtpatsers van Epiroc voelen zich op elke werf thuis, waar ook ter wereld. (Beeld: Heinz Meinert.)

Continuïteit op ieder project gewaarborgd, waar dan ook

Jeroen Hornman, salesmanager bij Saes, spreekt met ons over de serviceactiviteiten van Saes: “Een uitrustingsstuk verkopen of verhuren is op zich niet zo bijzonder. Wat het echter wel bijzonder maakt, is welke toegevoegde waarde je de klant te bieden hebt. Juist op dat punt scoort Saes goed, omdat we dankzij ons uitgebreide servicesysteem bijdragen aan de continuïteit van onze klanten. Zij kunnen daardoor geoptimaliseerd werken, zonder zorgen.”

Montage van een LaBounty MSD 4000 op locatie in Amsterdam.

Aanwezig zijn op de plaats waar gewerkt wordt

Het is algemeen bekend dat Saes uitstekende service op locatie levert. “We zijn aanwezig op de plaats waar de klant werkt. Ons serviceteam zorgt ervoor dat stilstand voorkomen wordt of slechts van een zo kort mogelijke duur is. Onze servicewagens zijn dan ook voorzien van alle denkbare reparatie- en onderhoudsmiddelen en beschikken over apparatuur die het mogelijk maakt om bijna elke reparatie ter plekke uit te voeren.”

De service die Saes biedt is niet alleen grenzeloos -als je kijkt naar wat er op locatie gedaan wordt- maar ook nog eens grenzenloos. Hornman legt uit: “We zijn natuurlijk bekend in de Nederlandse en Belgische markt, maar we komen letterlijk overal ter wereld. Met onze servicewagens berijden we een deel van Europa voor onze klanten en staat een klant overzees op een project, dan vliegen onze monteurs erheen. Zo vind je onze serviceteams in onder andere Saudi-Arabië en India. We partneren daar met door ons geselecteerde partijen, zodat we elke klus aankunnen. Onze monteurs nemen per bus of vliegtuig de benodigde materialen mee en we maken ter plekke gebruik van ter beschikking staande werkplaatsen. Wanneer we spreken over grote buitenlandse klussen waar ons materieel wordt ingezet, dan moet je vooral denken aan uitrustingsstukken van Epiroc en Xcentric Ripper.”

Service aan een XCentric Ripper in

Service verlenen betekent compleet zijn

Wanneer er bij Saes over service verlenen gepraat wordt, dan behelst dit meer dan alleen repareren op locatie. “Naast reparaties plegen we ook onderhoud aan materieel, geven we instructies aan de mensen die ermee moeten werken en indien nodig, monteren we alles ter plaatse”, schetst Hornman. “Alles wordt vanuit ons eigen team verzorgd. Werken in de ‘frontlinie’ vinden we een schitterende uitdaging en we zijn er dan ook goed in. Soms werk je onder barre omstandigheden, bijvoorbeeld in extreem slecht weer of onder zware klimatologische toestanden. Niets houdt ons echter tegen om ons beste beentje voor te zetten voor de klant. Die rekent simpelweg op ons.”

Service verlenen voor Hitachi op locatie in Duitsland.

“Nu we er toch zijn…”

Meedenken met de klant is geen loze kreet in Weert. “Als we toch al op een locatie in den verre zijn om een reparatie of onderhoud te verrichten, dan maken we de reis en de tijd extra nuttig door meteen preventief onderhoud te verrichten aan de aanbouwdelen of machines. Goed voor het materieel en goed voor het moreel van de klant. We grijpen zelden mis als het om onderdelen gaat, door onze grote eigen voorraad. Saes garandeert dat de klant zorgeloos kan doorwerken, of dat nou in Nederland, België of waar dan ook ter wereld is. Dat comfort is echt een speerpunt. We hebben niet voor niets ‘International’ in onze bedrijfsnaam staan!”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details