Tijdens de volgende jaren investeert Deschacht in de nodige mensen, middelen en deskundigheid om het aanbod naar deze doelgroepen, zowel qua producten als wat ondersteuning betreft, op een nog hoger niveau te brengen. De voorbije jaren zijn daartoe reeds grote stappen gezet. Via acquisities en partnerschappen werd het productassortiment gevoelig uitgebreid. De expertise en ervaring van onze medewerkers werd aangevuld met nieuw talent.
Het doel is om verder door te groeien en voor deze vijf doelgroepen de referentiepartner te worden inzake bevoorrading, bouwtechnisch advies en ondersteuning. Daartoe wordt het gamma verder uitgebreid én verfijnd, met bijzondere aandacht voor innovatieve producten en oplossingen. Voor elk van de vijf doelgroepen wordt een expertisecentrum uitgebouwd, naar het voorbeeld van de studiedienst weg- en rioleringswerken. Dit worden de aanspreekpunten voor advies, onderzoek & ontwikkeling, engineering en innovatie.
Om elk van deze doelgroepen te voorzien van de juiste informatie lanceren we een nieuwe website. De klanten van Deschacht zijn op zoek naar specifieke info: gaande van productadvies, prijs, bestekteksten, begeleiding in het bouwproces en expertise. Om aan deze noden een concrete invulling te geven, werd de website aangepast. Elke bezoeker kan meteen een keuze maken i.f.v. de activiteit. Centraal stellen we onze webshop die niet enkel het aankoopproces vergemakkelijkt maar ook extra services aanbiedt.